donderdag 11 november 2010

5 Kilo afvallen - behaald

Doelen:
Lichamelijke doelen

1. 5 kilo afvallen.

Dit doel heb ik behaald. Ben er trots op! Want het begin is gemaakt!
Ik ben begonnen met Zumba een aantal weken terug en sinds afgelopen
maandag ben ik begonnen met Sonja Bakker.

Mijn start gewicht was 115.5 kilo.
Nu zit ik op 110.2 kilo.

Mijn uiteindelijke doel is 95 kilo, want dan is het doen en kans op slagen van een IVF poging beter.

Ik ga stug door, want die stok achter de deur blijft zeker staan!

Groetjes,
Krista

1 opmerking:

  1. Hey Krista,

    Gefeliciteerd met het behalen van dit doel, super! Ik ben zelf ook met het project bezig en afvallen komt ook voor op mijn lijstje... Vooralsnog is het nog niet gelukt, maar zo in het nieuwe jaar moet het toch gaan lukken en jou lukt het vast ook.

    Groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen